Contact
Veelgestelde vragen
Voordat u ons een bericht stuurt, bekijk de veelgestelde vragen! Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact op via het contactformulier hieronder.
Bestellen
Ik heb geen bevestiging ontvangen, hoe kan dit?
Als je binnen 60 minuten nadat je een bestelling hebt geplaatst geen bevestigingsmail van je bestelling hebt ontvangen, kijk dan even na of de mail in je ongewenste/spam folder is terecht gekomen. Hoewel dit normaal gesproken niet gebeurt, gebeurt het af en toe toch.
Meestal belandt de orderbevestiging binnen enkele minuten in je inbox.
Als je de mail niet kunt vinden, zelfs niet in je spam folder, en er is al meer dan een uur verstreken sinds je de bestelling hebt gedaan, neem dan even contact op met onze klantenservice.
Vermeld alsjeblieft je volledige naam en het e-mail adres gebruikt bij afrekenen zodat we je bestelling kunnen opzoeken om na te gaan of alles goed verlopen is. Vaak is er sprake van een typefout in je e-mail adres of een vergelijkbare kwestie. Dit kunnen we direct oplossen waarna we je orderbevestiging meteen toesturen.
Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling nog iets wijzigen of annuleren?
Om jouw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen wordt je bestelling zo snel mogelijk verzendklaar gemaakt! Het is daarom helaas niet mogelijk om jouw bestelling te wijzigen of annuleren.
Als je een fout hebt gemaakt in je adres, stuur ons dan zo snel mogelijk een e-mail naar: help@charmpaws.nl. We kunnen de wijziging in het adres niet garanderen als de bestelling al is voltooid en verwerkt voor verzending.
Verzending & Levering
Waar leveren jullie?
Op het moment leveren wij alleen binnen NL & BE.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten binnen NL & BE zijn gratis!
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een bevestigingsmail, en een aparte e-mail met een Track & Trace code wanneer de bestelling is verzonden. Controleer je ongewenste/spam e-mail als je deze niet kunt vinden.
Hoelang duurt de verzending?
Voor Nederland en België is de gemiddelde verzendtijd 4 tot 9 werkdagen.
De bestellingen worden bij ons binnen 1-3 werkdagen verzonden uit het magazijn.
Let op: bij een grote vraag naar onze producten kan de verwerkingstijd soms langer duren.
De verwachte verzendtijd is voorbij, en nu?
In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte verzendtijd geleverd. Helaas kan het wel eens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt.
Heb je twee dagen ná de verwachte verzendtijd nog niets ontvange? Neem dan even contact op met onze klantenservice: service@pawbury.nl
Een aantal van mijn artikelen zijn niet bezorgd, hoe kan dat?
Wij werken met een afhankelijk fulfillment bureau, die kanin hele enkele gevallen uw bestelling in aparte delen verzenden. Doorgaans ontvangt u deze dan in de komende 2-3 werkdagen.
Mocht je de resterende producten nog steeds niet hebben ontvangen, laat het ons dan uiteraard weten. Wij zullen het onderzoeken en ervoor zorgen dat u uw producten zo snel mogelijk ontvangt.
Betalen
Op welke manieren kan ik betalen?
Op onze website kunt u betalen met:
- iDEAL
- Bancontact
- Apple Pay
- Google Pay
- Mastercard
- Visa
- American Express
Kan ik ook betalen via factuur?
Ja, dit is mogelijk. Wij zullen u dan een factuur opsturen met de nodige informatie. Neem hiervoor even contact op met onze klantenservice via service@pawbury.nl
Ik ben vergeten mijn kortingscode toe te voegen, kan ik dit nog doen?
Helaas is het niet mogelijk om een kortingscode te verrekenen of toe te voegen aan uw bestelling nadat deze is geplaatst. Excuses voor het ongemak.
U kunt alsnog deze code gebruiken bij uw volgende bestelling zolang de promotie loopt.
Retourneren
Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik deze retourneren?
Allereerst, erg jammer om te horen dat u ontevreden bent!
Binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling is het mogelijk om deze te retourneren. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden.
Indien u gebruikmaakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en indien redelijkerwijze mogelijk, in de originele staat en verpakking geretourneerd worden.
Wij behouden ons recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren als het vermoeden bestaat dat de artikelen reeds zijn gebruikt of buiten onze schuld zijn beschadigd.
Voor meer informatie, check gerust ons retourbeleid
Hoe kan ik retourneren?
Als je niet tevreden bent over je bestelling kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten.
Een retourzending dient altijd te zijn voorzien van Track & Trace code. De zender is altijd verantwoordelijk voor de verzending.
Wij behouden het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren als het vermoeden bestaat dat de artikelen reeds zijn gebruikt of buiten onze schuld om zijn beschadigd.
Hoe wordt ik geinformeerd over de status van mijn retour?
Na ontvangst en inspectie van de geretourneerde artikelen, ontvang je een e-mail met de mededeling van goedkeuring of afwijzing van je retour.
Hoe snel ontvang in mijn geld terug na een geaccepteerde retourzending?
Als het artikel voldoet aan de retourvoorwaarden, wordt het aankoopbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van de retourzending teruggestort op uw rekeningnummer.
Contactformulier
Wij zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen.
Gaat het om een bericht over uw bestelling? Vermeld uw bestellingsnummer in het bericht!
*Geen reactie? Check voor de zekerheid uw spam/ongewenste inbox. Helaas komt er wel eens een mail van ons hierin terecht.